woensdag 6 juli 2016

Summershots #2 || Afgestudeerd & Veel ijs!


































Ik kocht deze broek met gaten op de knieën en ben er heel blij mee! || Lekker gegeten in Zwolle én heel wat afgekletst! || Tijdens het eten kreeg ik het allerlaatste cijfer binnen van mijn opleiding: dat betekend dat ik geslaagd ben! Ik plaatste deze quote.. Ik schreef al eerder over dingen die ik overweeg te gaan doen nu ik afgestudeerd ben (zie hier), maar inmiddels heb ik concretere plannen, yes! || En toen ik thuis kwam hing de vlag uit! Ik heb trouwens de HBO studie Sociaal Pedagogische Hulpverlening afgerond :) || Ijs eten met mijn vriend, we namen allebei vier (!!) bollen. Ik had hugo, tiramisu, cheesecake en groene appel (ik moest eens wat andere smaken proberen van mezelf) en die waren erg lekker. || Een nieuwe armband voor mijn bedels en gelijk maar een bedel voor het afstuderen erbij. Dit is een uiltje met zo'n afstudeerhoedje op. || De vorige keer plaatste ik poes nummer één al, nummer twee is net zo'n slaapkop.. || Gezellig bij het kampvuur tijdens familieweekend. || En nu weer verder met werken.. Ik heb twee baantjes dus deze vakantie werk ik iedere week wel zes á zeven dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten