zondag 18 december 2016

Mijn kerst favorieten



Ik ben een groot fan van kerst en hou enorm van de gezellig sfeer. Hoewel de kerstdagen niet meer zijn zoals ze vroeger waren (meerdere mensen moeten bij ons thuis werken en dan zijn er ook nog de schoonfamilies) en het nu vaak erg druk is, hou ik er van om ieder jaar weer de gezelligheid van kerst in huis te halen. Ik laat je zien wat mijn kerst favorieten zijn!

Kerstversiering op mijn kamer 

Confession: ik had in november mijn kerstboom al staan. Ik was toen mijn kamer aan het opruimen en kwam de boom tegen. Het leek me handig om hem dan gelijk maar op te zetten ;) Naast een kerstboom heb ik ook altijd verschillende lichtjes in mijn kamer; aan het gordijn en op de rand van het bed, dat staat zo knus. Verder heb ik kerstballen op gehangen, kerst figuurtjes neergezet en heel veel kaarsjes!



Kerstsokken

Ieder jaar scoor ik ze weer; kerstsokken. Ik ben sowieso groot fan van sokken met figuurtjes erop. Maar gekke sokken én kerst?! Dat roept om mijn naam! Ik heb nog best een bescheiden collectie toch? De bovenste rij is van Primark, van dit jaar. De andere sokken zijn van vorig jaar van Primark (middelste rij) en H&M (onderste rij).


Nog meer sokken, sloffen en een muts 

Deze fluffy sokken zijn ook zo fijn, en kijk hoe leuk met de geweien! Helaas mist de ene kant wel al z'n neusje.. Naast sokken draag ik ook graag sloffen in de winter en dus kon een paar kerstsloffen niet ontbreken in mijn garderobe. Last but not least draag ik deze heuse kerstmuts ook al jaren graag!

Kerstfilm 

Love Actually vind ik een heerlijke film en A Christmas Carol kijk ik ook ieder jaar weer. Maar mijn all-time favoriet: How the Grinch stole Christmas! Ik kan zo hard lachen om de Grinch. Met name het stukje waarin hij laat zien dat hij het héél druk heeft; dineren met zichzelf, dat kan hij niet wéér afzeggen. Haha!


Nog meer kerstkleding 

Je dacht toch niet dat ik alleen kerstsokken droeg? ;) Ik had al een kerstlegging en een kersttrui (onderste rij, beide van Primark) maar dit jaar heb ik nog een trui én een pyjama aangeschaft! Je ziet ze op de bovenste rij en ze komen beide van H&M.

Kerstmuziek

All I want for Christmas blijf ieder jaar weer favoriet. Maar het liefst zet ik gewoon een volledige kerst playlist op en geniet ik uren lang van allerlei vrolijke en mooie kerstliedjes. Yes!


Kerstcollectie The Body Shop 

Ieder jaar schaf ik er wel iets van aan, vooral van de douchegel ben ik groot fan. Dit jaar heb ik een douchegel en een handcrème van de Spiced Apple lijn en een douchegel van de Frosted Berries gescoord (met 50% korting!). Dus ik kan er weer even tegen aan :)


Hou jij ook zo van de kerst? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten