woensdag 31 augustus 2016

Summershots #5 en #6 || Dagje Utrecht, jarig zijn en naar Oostenrijk

Lieve allemaal.. Ik loop compleet achter op schema hier op mijn blog! Afgelopen week ben ik een klein weekje naar Oostenrijk geweest (daarover later meer) en in de weken daar om heen heb ik bijna alleen maar gewerkt. Helaas ben ik niet toegekomen aan het schrijven van blogposts.. Wel stonden de foto's voor de laatste twee Summershots al klaar in mijn telefoon. Aangezien de zomer(vakantie) voorbij is, zijn dit de laatste twee collages met zomerse foto's. Hierna ga ik iedereen maand enkele foto's met jullie delen. Kijk je naar mijn afgelopen maand?


Met mijn moeder ging ik een dagje naar Utrecht toe om te winkelen. Gelukkig konden we een plekje vinden in onze drukke agenda's. We dronken koffie en thee langs de gracht en 's avonds hebben we op een gezellig pleintje wat gegeten. I lóve kipsaté! <3 Het was een gezellige dag. Ik heb helemaal niet veel gekocht. Alles was of geschikt voor de zomer (die er toen absoluut niet was, en bovendien had ik nog genoeg ongedragen zomerkleding in de kast) of het was niet geschikt voor mijn werk (nu ik niet meer naar school ga moet ik hier echt rekening mee houden..). Maar het is niet erg!

Ik ging nog uiteten met een vriendinnetje van school. Onder het genot van (onder andere) deze heerlijke toetjes bespraken we onze reisplannen, gezellig!

En toen was ik jarig. Ik werd 21 jaar en schreef er hier al wat over. Ik kreeg een dag eerder al deze prachtige bos bloemen van mijn collega's. De dag zelf startten we met een ontbijtje, gemaakt door mijn ouders, broertje en vriend. Daarna hadden ze een verassing voor mij: we gingen solexen! Dat was super leuk! We stopten onderweg ergens om lekker te lunchen en als afsluiter trakteerde ik op ijs. Een erg gezellige dag!



Onze kat Stef zit altijd op de gekste plekken.. Kat Zoë net zo goed trouwens.

Het was wéér tijd om uiteten te gaan, dit keer met een andere vriendinnetje en tevens mijn afstudeermaatje én collega. Ik nam voor de verandering eens geen maaltijd met saté maar ik ging voor deze gevulde puntpaprika's met couscous en groentes. Iets dat ik helemaal niet ken, maar echt super lekker was.

Onderweg naar het werk komt de zon zo mooi op! Ik blijf in de spiegels kijken..

En toen was het tijd om naar Oostenrijk te gaan. Voor een paar daagjes helaas, maar dat is niet erg. En dat ziet er dus zo uit. We speelden de eerste avond gelijk Risk. Echt een leuk spel vind ik dat, en ik had bijna gewonnen! We wandelden in de bergen en genoten van het uitzicht. Ik vind de Oostenrijkse huisjes toch altijd zó mooi. Binnenkort vertel ik meer over mijn trip naar Oostenrijk!

Weer terug in Nederland steken mijn vriend en ik de barbecue aan, het is eindelijk mooi weer! Fijn!

En daar geniet ik dan maar zo veel mogelijk van, met de beentjes omhoog in de tuin.


Dat was het weer voor deze maand, voor deze zomer.
Hebben jullie een fijne zomer gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten